Perjési Zsuzsa: „Esküszik a király!” |
|
Király Jenő: A „jó labirintus” eszméje és az érzelmi mozgósítottság víziói |
|
Katarzyna Taras: Felnőni nem akarás – a harmincasok mozija |
|
Facsády Eszter: Skizofrén tudatok |
|
Zágoni Bálint: Reflexivitás a magyar némafilmben A fény asszonya |
|
Cs. Kádár Péter: Filmet pedig lopni kell! |
|
Vajdovits Györgyi: Az absztrakt fogalmak filmre adaptálásának nehézsége |
|
Szíjártó Imre: D. M. – A düh misztériuma |
|
Győri Zsolt: Túlélni az életet? |
|
Berta Ferenc: Marína, Marína, Marína. A csókodra szomjazom én… |
|
Hozzászólások Virginás Andrea A modern(izmus) lenyomatai posztmodern műfajfilmekben című tanulmányához |
|
Virginás Andrea: A modern(izmus) lenyomatai posztmodern műfajfilmekben |
|
Filmrestaurálás, filmemlékezet, fesztiválok és konferenciák: linkjeink 1997-től 2005-ig |
|
Börcsök Dóra: Értelmiségi-nóta |
|
Bíró Sándor: Pszeudó és virtualitás |
|
Fresli Mihály: Az ikonikus Tarkovszkij |
|
Magyar Róza: Tosca csókja |
|
Turnacker Katalin: Az emberélet útjának végén |
|
Varga Enikő: Emlékezet és történelem határán |
|
Turnacker Katalin: Az emberélet útjának végén |
|
Somogyi Lia: Egy filmkereskedelmi vállalat |
|
Polyák Levente: A hely és reprezentációja |
|
5. Filmfelújítási Konferencia - Budapest, 2005. április 29 - május 1. |
|
Nemes Gyula: Prágai digitális tájkép |
|
Fresli Mihály: Rubljov a XV. századi szerzetes |
|
Fresli Mihály: A naturalizmus ára |
|
Berta János: Emlékképek, múltképek |
|