Cristian Réka M.: |
|
Dragon Zoltán: Tennessee Williams Hollywoodba megy, avagy a dráma és a film dialógusa |
|
Balogh Gyöngyi: Budapesti évek – Fejős Pál magyarországi pályakezdése Jelen tanulmány célja, az eddigieknél részletesebben bemutatni Fejős Pál budapesti éveit, feltárni későbbi pályájának gyökereit, első filmes próbálkozásait, érzékeltetni a már ekkor megmutatkozó sokarcúságát. |
|
Selmeczi Bea: Miért nincsenek istenek a Trójában? – Wolfgang Petersen Trója című filmjéről |
|
Palotai János: Az objektív szubjektivitása – A fotóhónap filmes szemmel „…az új elit kutatása mellett a többi társadalmi réteggel adós maradt a szociológia, nem így a dokumentumfilm…” |
|
VIII. Filmemlékezet Fesztivál:
Varga Balázs: Világok harca – A Ludas Matyi és a magyar filmtörténet |
|
Jean Renoir: Életem és a filmek |
|
Síró Judit: Az Apolló mozgótól az Apolló Art Moziig – Egy debreceni moziról |
|
Selmeczi Bea: Hogyan jelenik meg a XVI. századi öltözködés az Egri csillagok című filmben? |
|
Bella Tamás: Emberkísérletek – Neil LaBute filmjeiről |
|
Annette B. Ramírez de Arellano és Servando Ortoll: |
|
Dobrochna Dabert: Intertextualitás a morális nyugtalanság filmjeiben |
|
Bella Tamás: Tágra zárt szemek – nyitott szemmel |
|
E-könyv: "A brüsszeli 12" - Útmutató a klasszikus filmek világában |
|
Dragon Zoltán |
|
Fazekas Eszter |
|
Losonczi Ágnes: Az igazat, csakis az igazat... s a teljes igazat vallja |
|
Palotai János: Az olasz design és a film |
|
E-könyv: Kertész Mihály |
|
E-könyv: Ujhelyi Szilárd: A BUDAPESTI 12 |
|
Vecsés, Nemzeti Filmszínház Németh Ágnes összeállítása: |
|
|
|
|
|
James Ivory: Szoba kilátással |