Jókai-adaptációk és Az új földesúr két változata

Stőhr Lóránt:

A szerző politikája avagy a hamisítás módozatai

 

LELET:

Geréb Anna:

Fedák, a proletárlány

 

Szilágyi Gábor: elemi KÉPTAN elemei

Dragon Zoltán:

"A francia kapcsolat"

 

 

Péterffy Gabriella:

Az "ismeretlen" Kertész Mihály: a zenés filmek és vígjátékok rendezője

 

 
Kósa Ferenc történelmi parabolái

Gelencsér Gábor:

Forradalmi mito(ideo)lógia

 

 

Dan Fainaru:

Szabó a kilencvenes években

 

 

Mihály István:

Műfajok fúziója és kollázsa a Twin Peaks című folytatásos filmben

 

Boszniai forgatási napló

Jasna Krajinovic:

Az ember otthonában benne az egész élete

 

Részlet a hamarosan megjelenő Eretnek empirizmus című kötetből

Pier Paolo Pasolini:

A nem verbális, mint másfajta verbalitás

 

 

Balogh Gyöngyi:

Filológiai útvesztőkben

Az utolsó éjszaka (1917) azonosításának és restaurálásának krónikája

 

Szemerey Samu:

A mozgókép és az építészet

 

 

Lendvai Erzsi:

Mi lesz veled Pannónia?

- Múlt és jelen -

 

Pócsik Andrea:

Dokumentarizmus a kortárs iráni filmekben és a hetvenes évek magyar alkotásaiban

 

Kamera Hungária
Televíziós Műsorok Fesztiválja
Szeged, 2001. december 13-16.

Péterffy Gabriella:

Sztárok (?) Fesztiválja

"A Kamera Hungária Tévéfesztivál működőképes, érdemes megrendezni"

 

A Filmkultúra kiskönyvtára: Színészportrék

Péterffy Gabriella: "Keresem a titkot..." - Születésnapi portré Csikos Sándorról

"Ki vagy, miért vagy, hol lakol? és kinek
Szavára mozgasz? s végre mivé leszel?"

"... mindannyiunk emlékezetében él egy ház, amelyen nem fog az idő"

Tükör - Művésztársak Csikos Sándorról

Csikos Sándor szerepei

 

 

hírek hírek filmek filmek arcok arcok gondolatok gondolatok szemle szemle Örökmozgó Örökmozgó képtár képtár sőt sőt mozgóképtár linkek repertórium levelek FILMKULTÚRA '96-tól tartalom címlap kereső